جلد 7، شماره 4 - ( مجله علمي پژوهشي مواد پرانرژي - سال هفتم -زمستان 1391 )                   جلد 7 شماره 4 صفحات 10-3 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


دانشگاه آزاد اسلامی ، mrezaheidari@yahoo.com
چکیده:   (7948 مشاهده)
در موتورهای سیکل باز، برخورداری از حداقل مقادیر بیشینه‌ در رژیم گذرای استارت مهم‌ترین شاخص در بهینه‌سازی دینامیکی طرح سیستمی سامانه شناخته می‌شود. در این پژوهش، ضمن معرفی عوامل مؤثر در مقادیر بیشینه پارامترها در رژیم گذرا، چگونگی کاهش این مقادیر بیشینه‌ که یکی از مهم‌ترین عوامل بروز اختلال در این‌گونه موتورها است، بررسی شده است. برای دست‌یابی به این هدف، دو مدل شبیه‌ساز دینامیکی که یکی به زبان و دیگری در محیط Simulink تهیه شده، مورد استفاده قرار گرفته است. در این تحقیق با توجه به مدار پنوموهیدرولیکی موتور مورد نظر، تأثیر عوامل مؤثر در کاهش مقادیر بیشینه با ارائه نتایج تئوری و تجربی نشان داده می‌شود. تطابق نتایج تست و پیش‌بینی شبیه‌سازی نشانگر دقت بالای مدل‌سازی است.
متن کامل [PDF 743 kb]   (561 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: طراحي گرين
انتشار: 1392/2/21

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.